Skupno število ogledov strani

sreda, 24. september 2014

Ne boj, mesarsko klanje... (lokalne volitve 2014)

Ne boj, mesarsko klanje…

Pred  dobrimi  štiridesetimi leti so v ZDA začeli strogo nadzorovati oglasna sporočila, ki so  Američane silila k početju nezavednih in nepojasnjenih dejanj. Dogajalo se je, da so  si neizmerno zaželeli Coca - Cole, pa čeprav niso bili kdo ve kako navdušeni nad to pijačo. Pa  se je pripetilo, da si je enega od filmov / The Flight of Phoenix- Fenixov let /   z Jamesom Stewartom v glavni vlogi  ogledal  nek psiholog,  predavatelj   na  Loyola Collegeu v ZDA,  profesor Ty Colbert. Sredi filma ga je tako zažejalo, da je odšel v avlo in si kupil pollitrski kozarec Coca – Cole. Ampak, sredi filma je bila nepopisna gneča za to, kobajagi, opojno pijačo. Ta fenomen ga je naslednji teden strokovno tako zbegal, da se je poglobil v študije  preživetvenih nagonov in prišel do zaključka, da je  bilo v filmu ki si ga je ogledal nekaj, kar je nezavedno vplivalo na njegovo odločitev. Seveda, šlo je za manipulacijo  s  človeško podzavestjo. S »sličico,« ki je oko ne prepozna, ne vidi, podzavest pa vidi vse. Tudi tisto, kar se pojavi v desettisočinki sekunde. Svet je leta 1975 začel na glas govoriti o t.i.» subliminalnih sporočilih.« Sporočilih, ki jih zavest ne zazna, podzavest pa še kako. Potrošniško naravnana ameriška družba  je zagnala vik in krik in strokovnjaki s področja globinske psihologije so začeli strogo nadzorovati sleherno novo »reklamo,« za to in ono, če morda ne vsebuje takih sporočil. Od tega koraka pa do ukrepov ni bilo daleč. Že  naslednje leto so postala subliminalna sporočila kaznivo dejanje, kazni  za kršitev pa astronomske. Toliko o zgodovini subliminalnih sporočil. Kaj pa današnji čas. Predvolilni čas. Čas lokalnih volitev in boj za župansko  mesto Ljubljane. Ponudba je pestra. Paleta kandidatov od pastelnih, do  živih in turobnih barv je gromozanska.
Se mu bo uspelo zavihteti v sedlo?
Zoran Jankovič dela dobro, dela pošteno. Tako govori ves čas.  Zmago  Jelinčič – Plemeniti se lahko vrne v velikem slogu.  Je Victor, Zmagoslav po karantansko, pa še plemenit po vrhu. Mu bo uspelo? Potem je v plejadi  kandidatov še Marija Horvat iz DeSUS. Računovodja leta, strokovnjakinja za porabo javnega denarja, članica nadzornega odbora MOL. Ja, takega župana potrebuje Ljubljana. Župana, ki bo gledal z gospodinjskim  čutom na vsak porabljeni cent. Ljubljana je postala zelena prestolnica Evrope 2016. Ah, asociativni vzorec nas takoj popelje do Mihe Jazbinška in stranke zelenih. Ampak on seveda s tem imenovanjem nima nič, razen pridevnika zelen, ki pa je lahko tudi vino Zelen, ali Zim-zelen, tako kot je Evergreen Miha Jazbinšek že od časov Bachuusa  in Šumija dalje. Še en kandidat je. Ta, ki me je spodbodel k temu pisanju. Ne da bi imel karkoli proti njemu. Še zdaleč ne! Povsem simpatičen gospod je, priljuden, uglajenega vedenja, akademsko izobražen, pa še direktor Javnega zavoda  Academia Philharmonicorum 1701 je. Torej ene najstarejših kulturnih ustanov na Kranjskem in Sloveniji, Slovenske filharmonije. Gospod Damjan Damjanovič. In na svetovnem omrežju nas skuša gospod Damjanovič omrežiti z vpisi v abonma za sezono 2014 /2015 s fotografijo iz oddaje, ki mu je pripomogla k slovenski popularnosti in prepoznavnosti. Iz oddaje Slovenija ima talent  oziroma Slovenski X faktor, v kateri je nastopal kot eden od članov strokovne žirije. Zanimivo je, da nas k vpisu ne nagovarjajo priznani solisti orkestra kot so Aleksander Milošev, Irina Kevorkova, Jurij Jenko, Miran Kolbl, Tibor Kerekes et.al., ali celo šefinja dirigentka,  kanadska lepotica Keri – Lynn Wilson. Ne!  Predvolilni čas je poseben čas in ta čast, nagovoriti plebs k vpisu v abonma Slovenske filharmonije, torej tistih, ki bodo 5. Oktobra 2014 na lokalnih volitvah oddali svoj glas temu ali onemu županskemu kandidatu v Ljubljani, je tokrat pripadla direktorju Javnega zavoda, g. Damjanu  Damjanoviču. Prepričan sem, da se je gospod Damjanovič o tej neokusni  zlorabi funkcije direktorja Javnega zavoda v politične namene posvetoval s svojimi oglaševalskimi »strokovnjaki« in da se jim je ideja zdela fina. Ne vem pa, ali se je zdela fina tudi gospodu  Damjanoviču. Vsekakor  je tak oglas za gospoda Damjanoviča  bridek dvorezen meč, ki razmišljujočega človeka sili  k  večnemu vprašanju in eksistencialni politični dilemi o koritih in tistih, ki se iz takih korit napajajo.  Nič subliminalnega torej. Prej, slovensko predvidljivega!

Ni komentarjev:

Objavite komentar